Subject: EAK teavitus taotluse menetlusse võtmisest
From: Paavo Ruzitš <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Koit Uustalu" <[email-masked]>, "Aleksandr Prokopenko" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 14:55:47 +0200

Tere

Täname EAK-le saadetud mõõtja erialase pädevuse hindamise taotluse eest.
Teie taotlus on menetlusse võetud.

Hindamise lepib Teiega kokku ja viib läbi assessor hr. Koit Uustalu
(töökoht:AS Metrosert), kes täidab sel korral kohapealsel hindamisel
lisaks assessori rollile ka peaassessori ülesandeid.

Assessori kontaktnumber on +37255690569 ja e-mail
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Hindamise kohta lepingu saadab Teie ettevõttele allkirjastamiseks MTÜ
Eesti Standardimis-ja Akrediteerimiskeskuse klienditeenindus taotluses
esitatud e-mailile.

NB! Assessoriga mittenõustumisel esitada põhjendatud argumendid EAK-le
kirjalikult aadressil  <mailto:[email-masked]> [email-masked] hiljemalt 1
tööpäeva jooksul.

Juhul kui on täiendavaid küsimusi, vastan meeleldi.

Kõike paremat soovides

Paavo Ruzitš
Katsetamise, kalibreerimise ja mõõtmise üksus akrediteerimisjuht  |  Head
of Testing, Calibration and Measurement Unit
+372 52 53 906  |   <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
<http://www.eak.ee/> www.eak.ee
  <https://www.evs.ee/images/uploaded/CVI/EAK_email_footer.png>